
Het seizoen is voorbij en dat betekent: wedstrijdkleding inleveren.
Dit gaat plaatsvinden op:
Dinsdag 18 juni, vóór de training: AVO 1, 2, 3, A, B, D, E (oude leeftijdsindeling) en alle trainers/coaches.
Donderdag 20 juni, vóór de training: AVO 4, 5, 6 MW, C, F(oude leeftijdsindeling).
Ingeleverd worden: alle shirtjestassen, spelerstassen, trainingspakken (sponsor) en inschietshirts (sponsor).
Bij slecht weer binnen, bij mooi weer buiten. Zet de tassen met inhoud in de vakken, losse trainingspakken en/of inschietshirts op de (picknick)tafel van je (oude) leeftijdsindeling. De tafels zijn gemerkt.
Vanzelfsprekend is alle kleding gewassen en opgevouwen, zijn alle ritsen dichten zijn tassen zandloos (tip: gebruik de stofzuiger) en ontdaan van privé-eigendommen.
Een verzoek om de shirtjes op volgorde van de lijst in de tassen te doen. Hiermee bespaar je de kledingcommissie veel tijd. Bedankt alvast voor je medewerking.
LET OP: ROKJES EN BROEKJES NIET INLEVEREN!
Stop je met korfbal dan maak je via rokjes-broekjes@avoassen.nl een afspraak met Sandra Mulder en lever je bij Sandra in.
Namens de kledingcommissie,
Alda Abbingh, contactpersoon shirtjestassen en spelerstassen (kledingcommissie@avoassen.nl)
Fina Oomkes, contactpersoon trainingspakken (sponsor) en inschietshirts (sponsor) (trainingspakken@avoassen.nl)
Sandra Mulder, contactpersoon rokjes en broekjes (rokjes-broekjes@avoassen.nl)