Inleveren AVO kleding en tassen

Home Nieuws Geen categorie Inleveren AVO kleding en tassen

Net als vorig jaar organiseren wij een inleveravond voor de shirtjestassen, trainingspakken inschietshirts en spelerstassen en wel op woensdag 21 juni as. volgens onderstaand schema. Selectie en A1/2 i.v.m. wedstrijden tegen Oranje<17 leveren in op woensdag 28 juni. Lees dit bericht goed door, er zijn wijzigingen t.o.v. de procedure van vorig jaar.

Kleding en tassen kunnen UITSLUITEND PER TEAM OP DE DAARVOOR AANGEGEVEN TIJD ingeleverd worden, dit in tegenstelling tot vorig jaar toen persoonlijk inleveren nog was toegestaan. Trainers/coaches van jeugdploegen, aanvoerders van oudere teams: dit graag coördineren.
SHIRTJESTASSEN ACHTERLATEN IN DE HAL OF DE KANTINE IS NIET TOEGESTAAN!
Niet inleveren is geen optie. Kleding en tassen kunnen uitsluitend ingeleverd worden in de Korf (op de inleveravond en niet op een andere dag) en niet bij de leden van de kledingcommissie thuis.

Alle kleding (opgevouwen, ritsen dicht en niet binnenstebuiten, zakken leeg) en tassen dienen schoon en droog ingeleverd te worden. Tassen ontdaan van zand en persoonlijke en/of team eigendommen.
Bij de inname worden de tassen gelijk gecontroleerd op compleetheid. Missende shirts, hesjes en/of shirtjestassen worden bij het gehele team in rekening gebracht. Missende (delen van) trainingspakken, inschietshirts en/of spelerstassen bij de betreffende ‘eigenaar’.

LET OP: Trainingspakken moeten gerepareerd (indien nodig) ingeleverd worden. Controleer vooral de zomen. Alvast bedankt voor je moeite.

Trainingspakken, tassen en inschietshirts worden door iedereen ingeleverd, ongeacht het feit dat je volgend jaar in hetzelfde team speelt of weer trainer bent.

Trainers die nog langer doortrainen worden verzocht hun trainingspak toch in te leveren zodat de kledingcommissie alles in een keer op orde kan maken voor het volgend seizoen.

Rokjes en broekjes moeten niet ingeleverd worden maar kunnen op deze avond wel gewisseld worden voor een andere maat, indien nodig.
Spelers die gaan stoppen kunnen hun rokje of broekje deze avond inleveren of vóór 21 juni bij Sandra Mulder, Stedelaan 4, langsbrengen.

Wij verwachten jullie op onderstaande tijden:

21 juni:
18.30 uur  D-jeugd: shirtjestas met inhoud
18.45 uur  C-jeugd: shirtjestas met inhoud en trainingspakken C1/2
19.00 uur   F-jeugd: shirtjestas met inhoud en trainingspakken
19.15 uur   E-jeugd: shirtjestas met inhoud en trainingspakken
19.30 uur   B- jeugd: shirtjestas met inhoud, inschietshirts (B1) en trainingspakken
19.45 uur   A3/4: shirtjestas met inhoud.
20.00 uur   AVO 3, -4, -5: shirtjestas met inhoud
20.15 uur   AVO 6,-7 en  Midweek 1,-2:  shirtjestas met inhoud
20.30 uur   Trainers, begeleiders en verzorgers: trainingspakken (inleveren tegelijk met je team is ook toegestaan)

Om 20.45 uur heeft iedereen alles ingeleverd! Dank voor jullie medewerking!

28 juni
19.30 uur A1/A2: Shirtjestassen met inhoud, spelerstassen, zwarte en blauwe inschietshirts, trainingspakken.

20.00 uur Selectie: Shirtjestas met inhoud, spelerstassen, zwarte en blauwe inschietshirts, trainingspakken.

Wie dat wil mag het zwarte inschietshirt houden tegen betaling van €5,- (contante betaling op 28 juni)

 

Namens de kledingcommissie,

Alda, Andrea en Sandra